تازه ترین ها

کامپیوتر-نرم افزار -سخت افزار-پایگاه و#C,.....

تازه ترین ها

کامپیوتر-نرم افزار -سخت افزار-پایگاه و#C,.....

چو ایران بماند تن شان واژگون.......

دوستت دارم مهد دین من

                            دوستت دارم بهترین من

دوستت دارم سرزمین من

                            دوستت دارم مهد دین من

گر بخواهد دمی دشمنی هلاک تو

                   گربخواهد کسی یک وجب ز خاک تو

می شوم تا مرزش روانه

                            خصم جون می رانم ز خانه

با سلاحی از خشم و کینه

                            سینه اش می گیرم نشانه

دوستت دارم مهد دین من

                            دوستت دارم بهترین من

دوستت دارم سرزمین من

                            دوستت دارم مهد دین من

ایران،ایران،ایران،ایران،ایران

یادگار خون عاشقان بی نشان

                        تاابد بود تو را حق نگهدار

ای شمیم دل نواز عشق و معرفت

                          سرزمین پاک ما ای ایران 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد