تازه ترین ها

کامپیوتر-نرم افزار -سخت افزار-پایگاه و#C,.....

تازه ترین ها

کامپیوتر-نرم افزار -سخت افزار-پایگاه و#C,.....

امنیتی شگفت آور

امنیتی شگفت آور با Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 2010 v9.0.0.459


بالاخره پس از مدت تقریبا 1 سال دوباره لابراتورهای شرکت Kaspersky فعال شدند تا بازهم محصولی را عرضه کنند تا با آتش بازی خود  تحسین کاربران را برانگیزند. Kasersky که مدت نسبتا طولانی است در زمینه برقراری امنیت تلاش می کند، توانسته محبوبیتی فوق العاده را میان کاربران برای محصولات خود بدست آورد. موفقیت Kasper را می توان مدیون امنیت بالایی است که محصولاتش به کاربران هدیه می دهند دانست. نهایت امنیت، استفاده آسان و سرعت مثال زدنی سه بارزه اصلی در تمامی محصولات کمپانی Kaspersky به شمار می روند..

ادامه مطلب ...

آشنایی با زبان ++C:

آشنایی با زبان C++

 C++ از C گرفته شده است و خودC نیز  از دو زبان برنامه نویسی BCPL و B مشتق شده است.C++ که تعمیمی از زبان C است در اوایل دهه 1980 توسط بی یارنه استراس تروپ دانمارکی در آزمایشگاههای بل طراحی شد. C++ حاوی ویژگی های متعددی است که باعث زیبایی بیشتر زبان C شده است اما مهم تر از این ها ، افزون قابلیت های برنامه نویسی شی گرا به زبان c است.c++ زبانی دورگه (پیوندی) است. برنامه ای که با این زبان نوشته می شود به صورت زبان C یا به صورت شی گرا یا به هر دو صورت امکان پذیر است.

برنامه های  c++  از قطعاتی به نام کلاس ها ( یا رده ها ) و توابع تشکیل می شوند. اکثر برنامه نویسان c++ از مزایای مجموعه غنی ای از کلاس ها و توابع موجود در کتابخانه استاندارد c++ استفاده می کنند.

ادامه مطلب ...

مقدمه از پایگاه داده؟

 

۱)زبان تعریف داده ها DDL  

۲)زبان پردازش و مدیریت داده ها DML 

 

۳).............

ادامه مطلب ...

ER.MASKETTEXTBOX

 ER3